TJEDNI JELOVNIK 22. 4..- 26.4. 2024.
NAPOMENA: UČENICI SU DUŽNI NOSITI SVOJE BOCE SA PIĆEM (VODA, SOK)
ZASLAĐENA GAZIRANA I ENERGETSKA PIĆA NISU DOZVOLJENA !
Poštovani roditelji/skrbnici,
na priloženoj poveznici nalaze se obavijesti vezane za upis učenika u prvi razred za školsku godinu 2024./25.
Javni poziv za dostavu ponuda- EKSKURZIJA 2024/2025
Javni poziv na dostavu ponuda za organizaciju jednodnevne terenske nastave- Krka II.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
MEMORI GLAGOLJICA
kurikulum.petzanet.hr/VirtualnaUcionica
kliknite na donju sliku - poveznicu
Pred nama je prvi broj NOTICE
Kliknite na naslovnicu kako bi pročitali list i poslušali glazbene primjere.
Office365
Besplatna Office365 usluga i alati koji omogućuju suradnju i komunikaciju između svih sudionika u obrazovnom sustavu.
U sklopu projektnog dana povodom Dana škole, 29.svibnja 2023., projekt Learning from the extremes predstavljen je učenicima, učiteljima i široj lokalnoj zajednici.
Učenici koji sudjeluju u projektu su kroz interaktivna izlaganja i demonstraciju pokazali rezultate dosadanjeg rada.
Posebno je bilo impresivno kada su učenici putem mobitela i aplikacije koju su sami izradili u MIT App Inventoru upravljali svojim hexapodom.
Rad na projektu se nastavlja početkom nove školske godine kada će učenici programirati svog hexapoda kroz Arduino platformu u C+ programskom jeziku. Osim toga učenici će savladati osnove umjetne inteligencije (AI) izradom chatbota.
Projektom Learning from the Extremes nastoje se smanjiti nejednakosti između urbanih i ruralnih sredina kroz financiranje školskih projekata kroz koje škole nabavljaju digitalne uređaje, obrazuju nastavnike i osiguravaju pristup različitim digitalnim sadržajima i alatima.
Kroz projekt učenici stječu i razvijaju vještine nužne u 21. stoljeću kao što su: suradnja, kreativnost, digitalna pismenost, kritičko razmišljanje i rješavanje problema, a učiteljima pruža priliku da obogate svoju nastavnu praksu te im, pruža nova iskustva u poučavanju i učenju.
Tekst i foto: Zoran Sardelić